Sunday 9 December 2012

tgah malam dah melimpasi waktu ... mata engan terlelap .. memikirkan nasib yg sering mlnda ... syukur alhamdulillah allah masih syunk kn aq.. dgn memberikan dugaan nie ... walaupon sakit tapie xapa .. insyaallah aku mampu hadapi ... membiarkn orng bhgia adlah lebih baek ... itu bermkna aku bukan yg terbaek untuk dia... :) ..
   tapie rsa lucu plak ... bdan dah naek last2x sakit hatie rsa mnurun lagi bdan adess =,= .. so smpai bila nak beisi nie hahahahkkk!!! nak ada prinsip baru la... berdiam n tidak mnonjolkn diri dgn orng laen adlah plan yg aku akn lakukan .... aq yakin aq dpt cpai prinsip aku ... xmenonjol dgn orng bermksud aq tidak ingin dikenali dgn semua orng .... mybe itu yg lebih baek ... kehidupan yg dulu aq akn tnggalkn ... :)
   so kpda sesiap yg mybe tertguk aku ... xplu hairan dgan prubahan ini ,,, anggp seperti kamu tidak mngenali aku ... :) 

# selamat malam #

No comments:

Post a Comment