Sunday 6 May 2012

My Introducing

assalamualaikum
  hi.. everyone ...  I'm new here...marie berkwan dan berkongsi crta ngan sya.. :) .. But before that let me introduce my self, My name is Aisah Hatta just call me Echa. . Umur saya 19 tahun & akan m'cecah 20 tahun pada 17 November. Rsa  mcm x p'caya la yg aQ akn m'cecah umor 20an tguk badan pon people would not think I've reached age 20 years because my body smaller. Nak jga bdan nie b'isi skit... biar brsesuaian ngan umo aq... huhuhuh...

    Kebnyakan orng mnilai aQ drie features but not my characters... mybe ramai orng anggp yg aq nie gedikkk .. but i'm not gedikkk!!... Prgai aq yg manja2x, ayu, & lembut membuatkan orng akn trfkir yg aq nie just buat2x jak prgai 2.. Untuk crie perhatian, but bgie yg lebih mngenali aq, mereka akn fham dan lebih tau.. !! Bak kata owg don't jugde the book by it's cover.

      Aq nie jika kamu baek ngan aq, aq akn lebih baek laek dngan kamu.. but  may be  my behavior  that so many people who are not satisfied with me ... But before that, I'm so sorry to anyone who is not satisfied with me, because we can't satisfy everyone. So let's be friends not enemies with me. :'))

No comments:

Post a Comment